Mogućnosti plaćanja i podnošenje prigovora

Gotovinom, pouzećem, debitnim i kreditnim karticama: American Express, Viza, Mastercard, Maestro i Diners

MOGUĆNOSTI PLAĆANJA:

Aranžmani:

  1. Gotovinom i kreditnim karticama jednokratno
  2. American Express, PBZ Viza ili Maestro, ZABA MasterCard, Viza, Maestro ili Diners
  • do 6 rata bez kamata
  • od 7 do 12 rata uz uvećanje 5%
POSEBNA PONUDA Croatia Airlines CITY STAY:

U promotivnom razdoblju od 1.8. – 31.12.2017. MasterCard Zagrebačke banke

  • do 12 rata bez kamata                

Zrakoplovne karte:

Croatia Airlines zrakoplovne karte 

  • Gotovinom i kreditnim karticama jednokratno
  • American Express do 3 rate bez kamata 
  • American Express
    - od 4 do 12 rata zaračunava se manipulativni trošak u iznosu od 5%
  • PBZ Viza ili Maestro, ZABA MasterCard, Viza, Maestro ili Diners
    - od 2 do 12 rata zaračunava se manipulativni trošak u iznosu od 5%

Ostale zrakoplovne karte

  • Gotovinom i kreditnim karticama jednokratno
  • American Express, PBZ Viza ili Maestro, ZABA MasterCard, Viza, Maestro ili Diners
    - od 2 do 12 rata zaračunava se manipulativni trošak u iznosu od 5%
Cjenik naknada

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14.) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora.

Prigovor također možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte,
na adresu: Obzor putovanja d.o.o., Nikole Tesle 5, 10000 ZAGREB
ili na telefaks broj: (385)(1) 6160 240 ili na e-mail adresu: obzor@croatiaairlines.hr

Na Vaš prigovor pismeno ćemo odgovoriti u roku od 15 dana od zaprimanja istog.

Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS)

Člankom 14. stavkom 1. Uredbe (EU) br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova, koja se primjenjuje od 09. siječnja 2016. godine, propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama te online tržištima koja su uspostavljena u Uniji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS.

Platforma za internetsko rješavanje sporova (ORS)

Web stranica obzorputovanja.hr radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »

Obzor putovanja je renomirana turistička agencija, osnovana 1993. godine u cilju pružanja svih turističkih usluga. Ljubazno osoblje svojim će iskustvom i profesionalnošću udovoljiti svim vašim zahtjevima i pružiti vrhunsku, brzu i kompletnu uslugu. Pretražite našu ponudu, nazovite nas ili pošaljite online upit. Obratite nam se s punim povjerenjem.